Чи є система, яка дозволить вибирати у владу найкращих? Звичайно. Але всі громадяни України повинні дуже цього захотіти. Виборчу систему змінить не бунт на Майдані, а запис в Конституції України. Звичайно можновладці нічого міняти не будуть, тому потрібен або Президент, який виконає наші вимоги, або …. А вимога у нас така - прозора виборча система – це всього на всього запис у Конституції України.

 

 

Стаття 74(1). Кожен кандидат у Президенти у державному банку має право відкрити рахунок на президентську виборчу компанію, кошти з якого в повному обсязі потім перераховуються у фонд для проведення виборів.
Кандидатами у Президенти стають перші п’ятнадцять осіб, які зібрали найбільшу кількість грошей на своєму рахунку.
Сума разового внеску однієї персони встановить 10 гривень.

Стаття 74(2). Виборець своїм внеском одночасно підписує програму-договір кандидата у Президенти і це дає йому право бути позивачем в суді уразі невиконання умов програмного договору. Програмний договір містить:
- опис проекту пропозицій;
- термін їх виконання;
- прізвище відповідальної особи за кожну пропозицію, фах відповідальної особи і наслідки за невиконання. Якщо це не кандидат, то наявність додаткової угоди з керівником проекту пропозиції.
- деталі пропозиції, її кошторис та можливі джерела фінансування (вітається).
Додатки до договору містять:
- опис майна і джерело надходження прибутку кандидата та керівників проектів;
- трудова автобіографія кожного;
- грошова винагорода (зарплатня), на яку претендують.

Стаття 74(3). Якщо кандидат, або його близькі родичі мають бізнес, вони повинні підготувати до вступу на посаду, договір купівлі-продажу бізнесу з відкладеним строком виконання.
Договір куплі-продажу автоматично набуває чинності у разі перемоги кандидата на виборах.
Гроші від проведеної операції в обов’язковому порядку зберігаються на рахунках державного банку України.

Стаття 74(4). Переможцями виборів фіксуються три перших кандидатури з максимальним рейтингом.
Першому дається 360 днів продемонструвати виконання пунктів прописаних у програмному договору.
Після наданого терміну Президент звітує публічно про виконання пунктів програмного договору.
Паралельно комісія Верховної Ради перевіряє результат дій Президента, робить оцінку і теж звітує публічно.
На 365-ий день після проведення виборів Президента проводиться повторне всеукраїнське голосування, де громадяни України висловлюють своє відношення до роботи діючого Президента.
Якщо «позитивна» оцінка набрала менше 50% від числа прийнявших участь в голосуванні, то діючий Президент втрачає свою легітимність і передає повноваження наступному за рейтингом претенденту на тих же умовах.
Якщо «позитивна» оцінка набрала більше 50% від числа прийнявших участь в голосуванні, то діючий Президент працює до кінця своєї каденції.
Президентська каденція рахується по першому претенденту 5 років, незалежно скільки фактично був на посаді кожний.

Стаття 74(5). Кандидат у Президенти чи депутати всіх рівнів несе повну відповідальність за свідомо неправдиво надану інформацію у любому вигляді (висловлювання у ЗМІ, вулична реклама, друкована продукція, на зустрічах з виборцями, тощо) і зафіксовану виборцями.
Наслідком цих дій є зняття з перегонів рішенням ЦВК або відповідною виборчою комісією.

Детальніше наші ідеї по оновленню основного закону України, можна подивитися тут: rubikon.in.ua

 

Увійдіть, щоб коментувати

Авторизація

00006381
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
В цьому місяці
Минулого місяця
За весь час
117
18
342
5756
828
872
6381

Ваший IP: 34.239.158.107
17-08-2019 23:31